muzika untuk hati ku..

Tuesday, August 10, 2010

berpuasa di perantauan...

selamat berpuasa...

esk tanggal 11 ogos...hari pertama puasa untuk tahun ini...bila stat puasa..ku ingat saat aku berpuasa di shah alam...sggh penat...ari2 aku berbuka d masjid sultan salahuddin...shah alam..nk wat cne...ad org sediakan..p duduk je...hehehe..pengalaman yang tak akan aku lupakan...

dan ketika ini..aku kembali berpuasa di perantauan...laen crtanya...kat sini aku sudah biasa..cuma beza nya...dlu berpuasa kt kolej..skrg kt umh sewa...berpuasa kt sini teringat akan aku tentang kisah aku dan si dia..mmg best..dulu selalu pergi berbuka sama2...mcm2 tempat...mmg hepi...cuma sahur je sendiri...teringat akan tempat y selalu aku kunjungi bila tiba waktu berbuka puasa...RESTORAN LINDA...KUALA PERLIS..ku harap ramadan kali ini lebih bermakna...dan harap2 dpt menambah kan segala amalan...insyaallah...

No comments: