muzika untuk hati ku..

Friday, September 3, 2010

penghujung ramadhan..

ari ni masuk ke 24 ramadhan..sggh cpt ms berlalu...syawal seakan2 memanggil untuk aku pulang ke kampung..ari ni pn pelajar yang berada di perantauan semua balik ke negeri masing2..maklum lah..nk blik raya kn..wat persiapan raya..kuih raya,baju raya semua nk kna cari kn..tp aku..msih lg still kt arau ni..lmbt ckit balik..5 sept bru aku balik..xpe2..xlama da..2 hari je lg..

bila duk kt arau ni..ase nk blik kmpg 2 lmbt ckit..tp klu duk shah alam dlu..masuk je cti,terus je blik kmpg..sini aku rilex ckit..bleh la dpt jumpa org tersayang dlu sblm blik..mtk maaf2 ke dlu...luang masa la ckit..2 pn ma n ayh aku tny bila blik..ckp 5..dia pn phm..lwat ckit..hehe..

aku cuba untuk gabis kn tarawih satu mlm lg di sini mlm esk..insyaallah..n ni bukan ucapan hari raya lg..dekat2 nk raya bru kita tulis pasal ucapan raya ek...kepada kawan y balik ke kampung...selamat kembali dengan selamat...

No comments: