muzika untuk hati ku..

Saturday, May 29, 2010

kepenatan + kesedihan....

huh...aku sudah mula rasa penat dan sedih 2 ari lpas..
aku penat...
penat sebab kena buat kerja untuk kenduri abng aku..potong rumput ngn adik aku..beli brg y mna xckup lg..tambah,my mom demam..demam nk kenduri..mungkin dia tak cukup rehat..aku da beli ubat..nasib baek cpt je sembuh..klu x susah nt kenduri klu demam...aku kena tolong mak aku..xd ank perempuan kn..jd tugasan itu di ambil alih oleh aku..aku pn demam jgk..tp sikit je..org laen y nk kawen aku y penat..tp xpe..abang aku jgk kn..huhu..

aku sedih..

aku mula rasa sedih...aku sedih sebab si dia tidak dapat datang ke majlis abang aku ni..impian aku untuk amik gambar bersamanya di atas pelamin abng aku hancur berkecai..tuhan saja y tau betapa remuk nya hati ini..tp apakan daya..ku hanya termenung di jendela mengenangkan si dia..aku tak mampu untuk menyekat masa...mungkin aku akn sedih untuk beberapa hari lagi...mungkin semua orang akan tanya tentangnya...

No comments: